FANDOM

Łzy Wasyla - 96. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Odc96

Boczek

W nocy Ferdek i Paździoch ścigają się o czas do toalety. Potem słyszą, że Boczek w kiblu gra na gitarze i śpiewa piosenkę. Okazuje się, że zakochał się w uroczej kobiecie i postanawia dla niej schudnąć. Ferdek proponuje mu kurację.

Pierwsza metoda polegała na turlaniu po podłodze. Podczas niej Boczek był owinięty w folię i zrobiło mu się gorąco. Druga metoda polegała na założeniu pasa ostrzegawczego - w razie, gdyby Boczek zjadł coś, wydawany jest dźwięk. Tak się stało, ponieważ w nocy Boczek zagryzł komara. Trzecia metoda polegała na wyssaniu tkanki tłuszczowej przy pomocy odkurzacza, po czym pozostały nieładne ślady. Czwarta metoda, wymyślona przez Paździocha, polegała na sztucznym wystraszeniu Boczka w nocy poprzez "wpadnięcie" Milicji do mieszkania Kiepskich. Paździoch tak powiedział o tej metodzie: "od stresu chudnie się jak cholera" - podczas wystraszania osoba stresuje się tym, Paździoch do tego obiecał zadowalające wyniki kuracji. Żadna z tych metod odchudzania nie przyniosła pozytywnego rezultatu. Dodatkowo, zamiast sprawdzania talii, sprawdzano grubość palca wskazującego na prawym ręku - ta, przez cały czas trwania kuracji, nie zmieniła się.

Do mieszkania Kiepskich przychodzi stara Cyganka (mająca 140 lat) z ofertą ziołowych środków leczniczych. Ferdek kupuje od niej płyn "Łzy Wasyla" w cenie 25 zł. Trzeba je podawać w proporcji 5 kropel na kieliszek wódki, jednak Boczek wypija cały płyn na raz i doznaje wstrząsu. Na polecenie Ferdka Waldek polewa go wrzątkiem i staje się malutki. Ferdek i Waldek wsadzają go do pudełka po czopkach. Chcąc przywrócić Boczka do normalnych rozmiarów Ferdek poszukuje tej samej lub innej Cyganki aby kupić od niej odtrutkę. Tym razem przyszła inna Cyganka, w grupie z dwiema innymi Cygankami (także mają 140 lat), również z ofertą ziołowych środków leczniczych. Od nich kupił odtrutkę, która kosztowała 40 zł. Następnego dnia Boczek wypija odtrutkę (całą butelkę, jak łez Wasyla). Waldek zanosi go na spotkanie. Jak się okazało później, ta odtrutka nie była dobrym pomysłem.

Zakończenie

Ferdek i Waldek widzą w telewizji reportaż, w którym Boczek osiąga monstrualne rozmiary i terroryzuje całe miasto. W ręku trzyma swoją narzeczoną. Podczas terroryzowania miasta uszkadza blok mieszkalny i ciągle mówi do niej "Kocham Cię". Stąd idzie do Kiepskich i mówi im, że Ferdek zniszczył jego miłość i próbuje dokonać ataku na ich mieszkanie.

Obsada

Poprzedni
Wolność przez duże W
Łzy Wasyla
2001
Następny
Kara Mustafa