FANDOM

262

Elvis uwięziony u Kiepskich.

Żyć kolorowo - 262 odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W telewizji Ferdek ogląda program, gdzie kobieta z Warszawy opowiada, że zaszła w ciążę z Elvisem Presleyem i dochodzi do wniosku, że sam chciałby żyć kolorowo, jak w telewizji. W tym celu pokazuje fragmenty serialu Fala zbrodni. Halina radzi mu znaleźć pracę. Paździoch zbiera stare rzeczy z lat 50 - 60 chcąc je potem sprzedać z zyskiem jako zabytki i Ferdek chce mu pomagać. Marian każe mu więc przenocować swego dostawcę. Okazuje się nim Elvis. Halina na jego widok piszczy i też chce mieć z nim dziecko, ale Elvis mówi że już jednej zrobił a nie jest buhajem rozpłodowym. Kiepski wiąże go i zamierza wezwać telewizję. Marian się zgadza. Razem z Boczkiem pilnują Elvisa. Presley opowiada Kiepskiemu, że upozorował śmierć bo miał dosyć sławy i że żyją również Jimi Hendrix, Janis Joplin i Jim Morrison - wszyscy w Polsce. Dlaczego? Bo im do życia potrzeba tylko błękitnego nieba. Prosi Ferdka by go wypuścił a temu robi się go żal i się zgadza, ale chce nadal być sławny chce zrobić sobie zdjęcie z Elvisem. Robi je Boczek i idzie wywołać. Kiepski daje Elvisowi swój dres by ten bardziej wtapiał sie w tłum i Presley odchodzi.

Zakończenie

Wraca Boczek ze zdjęciem, ale nie ma na nim Elvisa - tylko biała przejrzysta postać jakby ducha. Ten Elvis mógł mieć tzw. "antyfotograficzną siłę", dzięki której, zamiast niego samego, na negatywie analogowym lub sensorze aparatu cyfrowego właśnie pojawiał się "duch".

Obsada

Ciekawostka

  • Chociaż ten odcinek powstał w 2007 roku, w momencie, kiedy Polsat już używał swojego obecnego loga, w scenie, gdzie Ferdek pokazuje fragmenty serialu Fala zbrodni, widoczne jest logo ekranowe Polsatu z lat 2003-2004. Są to więc nagrania pierwotnych emisji pierwszych odcinków tego serialu, wykonane prawdopodobnie przez pracownika ATM Grupy. Firma ta produkowała obydwa te seriale. Jest to sytuacja bardzo podobna do tej, która była w odcinku Kiepskie żarty - tutaj pojawiało się logo TVP1 z lat 1992-2003 na nagranych emisjach programu Śmiechu warte.
Poprzedni
Dom kultury
Żyć kolorowo
2007
Następny
Inwestor