FANDOM

Ciemna randka - 38. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ciemna randka 2

Wielka głowa Waldka przed jej wybuchem

Ferdek ogląda program "Ciemna randka". Kiepski pragnie znaleźć dla Waldka fajną dziewczynę. Postanawia zgłosić syna do programu. Waldek musi jednak wiedzieć o wielu rzeczach, aby mógł przejść bezproblemowo przez eliminacje. Chodzi do biblioteki i wypożycza stąd i czyta przeróżne wypożyczone książki. Ferdek pożycza od Paździocha jego encyklopedie, z którymi Waldek też zapoznaje się. Przez to jego głowa rozrasta się. Ferdek dzwoni na telefon kwalifikacyjny do programu, automat zadaje Waldkowi trzy pytania, na prośbę Ferdka dodano jeszcze jedno. Waldkowi mieszają się pytania i odpowiedzi - alkohol z Tadeuszem Boyem-Żeleńskim, absurd z alkoholem, browar z absurdem i dupa z browarem. Nie przechodzi kwalifikacji i powiększona część głowy wybucha. Zamiast nieudanych kwalifikacji Ferdek chce zorganizować w domu randkę w ciemno. Zgłasza się dziewczyna, która jednak nie chce ujawnić swojej twarzy. Waldek i Dana wygrywają wczasy. Boczek robi Ferdkowi, Waldkowi i Danie pamiątkowe zdjęcie.

Ciemna randka

Publiczność i jury. W tle reklama sklepu mięsnego Boczka.

Zakończenie

Następnego dnia do domu przychodzi zdenerwowany Waldek, który twierdzi, że Dana jest mężczyzną. W programie "Ciemna randka" Dana ujawnia swoją prawdziwą twarz i rzeczywiście - jest to mężczyzna.

Ciekawostki

  • Tytuł programu nadawanego u Kiepskich pt. Ciemna randka, nawiązuje do nadawanego w przeszłości programu Randka w ciemno.

Obsada

Poprzedni
Powóz zajechał
Ciemna randka
2000
Następny
Żłopus