FANDOM

175

Kiepscy z kiełbaskami

Grubas – 175. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Pewnego dnia Ferdek stoi przed lustrem i obserwuje swój brzuch. Ma problemy z zapięciem guzika w spodniach. Waldek zwraca mu uwagę na temat jego tuszy. Paździochowa chwali Ferdka, że jest dobrze zbudowany, natomiast Paździoch obraża sąsiada. Ferdek przychodzi do kuchni i sporo przytył. Halina mówi mu, że tycie w jego wieku jest niebezpieczne. Ferdek nie bierze tego jednak pod uwagę, a następnie sięga po kiełbasę. Gdy w pokoju pojawia się Waldek, trzyma w ręce jedzenie, a Ferdek bierze to od niego. Waldek jest zmartwiony wyglądem ojca. W dodatku Ferdek klinuje się w toalecie. Postanawiają go uratować Paździochowie. Niestety ci są bezradni, więc proszą o pomoc Kiepskich. W końcu Halina z Waldkiem chcą mu pomoc. Ich postawa także idzie na marne. Tutaj są wezwani strażacy. Jedynie oni go ratują, niestety kosztem Waldka (którego użyli jako tarana), którego boli głowa. Ferdek ląduje w piwnicy i zastaje tam Boczka. Razem postanawiają jeść. Na spożycie udają się do kuchni. To trwa już drugi dzień. Ich rozmowę słyszy rodzina Kiepskich i Paździochów. Halina idzie do nich.

Zakończenie 

Skutkuje to tym, że wygląda tak samo jak Ferdek. Do sypialni przynosi kiełbasy. Dołączają do nich Waldek i Mariolka. Oboje także są otyli. Cała rodzina akceptuje to, jak wygląda. Po chwili łóżko zamałuje się,

Poprzedni
Grzech
Grubas
2004
Następny
M jak Marian