FANDOM

163

"Nieudany" serial Ferdka.

Humor telewizyjny – 163. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Kiepscy oraz Arnold Boczek oglądają w telewizji serial komediowy Tomek i Romek, który nie podoba się tylko Ferdkowi. Idzie on na korytarz i rozmawia na ten temat z Marianem Paździochem. Przyznaje, że nakręciłby serial, który, przynajmniej mu, dałby więcej humoru niż Tomek i Romek. W kuchni rozważa pomysł wraz z Waldkiem i Arnoldem Boczkiem. Dzieli się również refleksjami z Marianem Paździochem. Pilot serialu kręci Waldek, a w nim występują Listonosz Edzio i Arnold Boczek. Jednak to nie jest takie proste, gdyż ciągle dochodzi do błędów w wykonywaniu przez bohaterów serialu akcji zapisanej w scenariuszu. To bawiło Waldka, a Ferdek uświadamiał go, że to nie jest śmieszne.

Zakończenie

Ferdek zaprasza rodzinę i sąsiadów do obejrzenia nakręconego pilota serialu.

Wyprodukowany pilot serialu został nazwany Grubas i Cienias. Nazwa ta odzwierciedlała sylwetkę ciał Boczka i Edzia, jedynych bohaterów serialu. Jedyny przedstawiony odcinek serialu trwał ok. 40 sekund, więc jest też nazywany serialem krótkometrażowym.
W pilocie serialu Ferdka pokazano wyjście Boczka spod "ukrycia", skąd po chwili wychodzi również Edzio. Następnie Boczek zawiązuje buty, a w tym samym czasie Edzio próbuje walnąć w niego pocztowym workiem z listami, kręcąc nim. Udaje się to po tym, jak Boczek ukończył zawiązywanie butów. Po uderzeniu Boczek upada na podłogę, a Edzio śmieje się z sytuacji.

Efekt zadowolenia okazał się być odwrotem tego, co było przy Tomku i Romku - tylko Ferdkowi się podoba, pozostałym - już nie, w wyniku czego dochodzi do ostrej wymiany zdań z Paździochem (Paździoch był najbardziej niezadowolony z produkcji, zarzucił mu m.in. że Grubas i Cienias to humor spod budki z piwem), nawet mimo gwarancji Ferdka, że będzie hitem telewizyjnym. Ze słowami Paździocha zgodziła się też reszta widzów serialu.

Obsada

Poprzedni
Krypta
Humor telewizyjny
2004
Następny
Benefis