FANDOM

153

Ziomek tańczy wraz z inteligentnymi sprzętami domowymi z telezakupów na "pogrzebie" sąsiadów.

Inteligentni konsumenci - 153. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek z Ziomkiem oglądają promocję inteligentnego obuwia w spocie telezakupów, Ziomek dzwoni, aby zamówić zdalnie sterowane adidasy. Kupuje je i próbuje jak działają. Jednak nie umie ich wyłączyć. Następnie oglądają promocję inteligentnej gitary, również z telezakupów, która gra i śpiewa sama. Ferdek zamawia gitarę, dostaje do tego kartę złotego konsumenta i żel do pośladków. Wieczorem śpiewa Halince piosenkę o białym misiu, Halinka jest zachwycona jego wykonaniem i gitarą, ale żelem do pośladków - już nie. Ferdek jej wyjaśniał, co to jest, ale tego nie rozumiała i rzuciła nim w Ferdka. Ferdek kupuje jej odkurzacz, sprawdza go na korytarzu, nagle pojawia się Paździoch i oznajmia, że on też będzie sprzątał. Zaczyna się kłótnia czyj odkurzacz jest lepszy, Ferdek wygrywa, przychodzi Boczek i opowiada, że sobie kupił inteligentna wykładzinę a do tego bieliznę osobistą. Ferdek zamawia inteligentną odzież, limit się wyczerpał, a Kiepski nie zaczął spłacać kredytu i jego karta złotego konsumenta została zablokowana. Jednak jest jedno wyjście - zastaw się and postaw się, czyli po śmierci ciało Ferdka potraktują jako surowiec wtórny. Ferdek się zgadza i akwizytor daje jemu zakupione dresy. Marian z Arnoldem też kupują sobie dresy (które zmieniają kolor w zależności od humoru właściciela). Ferdek kupuje telewizor, ten włącza się na wiadomości gdzie ogłaszają, że zastaw się and postaw się kończy 5 lutego (a tego dnia jest 4 lutego[1]). Po krótkim czasie dres Ferdka zmienia kolor na czarny. Pierwsza uwagę na to zwróciła Mariola.

Zakończenie

Do Ferdka przychodzi ponownie ten sam akwizytor, ale z ofertą inteligentnej trumny. Ferdek kupuje trzy takie trumny i czekają na śmierć. Kładą się do trumien, Boczek ma ostatnie życzenie obejrzenie jakiegoś show, owym show jest Ziomek tańczący z inteligentną pralką, lodówką, gitarą i odkurzaczem w adidasach i dresie, wszystko kupione w telezakupach, przy piosence o białym misiu, Arnold bardzo się wzrusza. Konsumenci zamykają się w trumnach i wręcz "umierają".

Obsada

Produkcja

Uwagi

  1. Akcja dzieje się prawdopodobnie w 2003 roku, przy czym na koniec "Wiadomości" redaktor zaprasza na galę rozdania Telekamer 2004, czyli akcja mogła ewentualnie się dziać w 2004 roku, kiedy się odbyła realna gala Telekamer 2004, ale w serialu były przedstawiane fikcyjne Telekamery, o których była mowa już w odcinku Telejajka.
Poprzedni
Firma
Inteligentni konsumenci
2003
Następny
Kraina obfitości