FANDOM

Kapeć - 310. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Halina zdesperowana zachowaniem jej męża idzie na spacer do parku. Tam spotyka Helenę Paździoch, która radzi jej krótkie trzymanie męża i nie pozwalanie mu na takie postępowanie. Po krótkiej rozmowie Helena odjeżdża na rowerze. Halina znajduje kapcia w liściach w parku.

Po powrocie do domu pyta się Ferdka co on robił w parku w nocy. Ferdek stwierdza jednak że to nie jego kapeć. Argumentem jest to, że gdy on zawsze siedzi na fotelu to zakłada nogę na nogę i czuje się bezproblemowo, a z kapciem którego znalazła Halina się tak nie czuję. Halinę doprowadza to do szału i każe mu się wynosić.

Na korytarzu spotyka Paździocha i mówi mu, że kiedy był jego kapeć to wszystko było dobrze a jak go nie ma to wszystko się pierdzieli.

Zakończenie=

Na koniec odcinka pokazuje się biały dom i owalny gabinet prezydenta Stanów Zjednoczonych. Do gabinetu wchodzi dwóch mężczyzn i mówią prezydentowi że mają problem. Barack Obama zakłada nogę na nogę (na jego stopie jest widoczny kapeć Ferdka) i mówi że nie ma żadnego problemu.

Obsada