Paździoch z filmem pt. Krążek 3.

Krążek 3 w ręku Edzia.

Krążek 3 - horror japońskiego reżysera Szamajamy Okutasi. Wystąpił w odcinku pt. Masakra.

Historia

Twórca filmu wspomniany na początku 3 dni po premierze filmu dostał straszliwego rozwolnienia które stało się bezpośrednio przyczyną jego śmierci. Okazuje się, że kto raz obejrzy ten film może narazić się na klątwę zawartą bezpośrednio w tej produkcji.

Klątwa

Marian Paździoch chcąc zrobić psikusa Ferdkowi polecił mu obejrzeć ten horror. Kiepski mimo ostrzeżeń sąsiada postanowił razem z Boczkiem obejrzeć film. Boczek który nie rozumiał i zasypiał przy japońskich filmach sprawiło, że klątwa nie przeniosła się na niego. Natomiast na inaczej rozumiejącego Ferdka już tak. Po seansie bezrobotny zaczął doznawać halucynacji wzrokowych i słuchowych które wydawała zjawa z horroru. Pozbycie się płyty nic nie dawało, gdyż klątwa spoczywała cały czas na Kiepskim. Jedynym wyjściem anulowania klątwy było tylko obejrzenie filmu przez drugą osobę. Niestety bezrobotnemu nie udało się tego zrobić. Jednak zjawa która przez jakiś czas straszyła Ferdka zaczęła go traktować erotycznie. Zadowolony ze współżycia ze zjawą Kiepski postanowił nie pozbywać się klątwy.

Ciekawostki

  • Film jest parodią kultowego horroru pt. The Ring - Krąg z 1998 roku.
  • Czaszka widoczna na okładce płyty DVD pochodzi z okładki książki Malcolma Lowry'ego 'Pod wulkanem' ('Under the Volcano') z wydania ze 2000r.