Listonosz Edzio

Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje... – 173. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek i Babka oglądają w telewizji Koziołka Matołka. Po chwili do pokoju przychodzi Waldek i mówi, że ma urodziny. Okazuje się, że skończył 26 lat. Ferdek składa mu życzenia, natomiast Babka nie zwraca na to uwagi. Gdy po pewnym czasie idzie na korytarz, zastaje tam Paździocha, podlewającego podłogę - sieje on ziarno. Okazuje się, że na korytarzu rośnie trawa. Kiepskim się to nie podoba. Później komentują zdarzenie. Wychodzą na podwórko i widzą kilku emerytów, którzy się nie ruszają. Nagle spada manna z nieba, więc są ożywieni. Jeden z nich zostaje na ławce, a pozostali opuszczają miejsce. Ferdek i Waldek rozmawiają z nim. Emeryt mówi, że aby coś dostać, trzeba uwierzyć, a później wstać rano.

Zakończenie

Gdy Ferdek i Waldek idą na korytarz, czeka tam wielu ludzi, między innymi Listonosz Edzio. Nagle z nieba spada mnóstwo rzeczy. Wszyscy walczą o nie, a Kiepscy idą do domu. Gdy Listonosz wypowiada swoje przemyślenia, niespodziewanie z nieba dostaje paczkę.

Obsada

Ciekawostki

  • Odcinek jest dosłowną interpretacją przysłowia zawartego w tytule.
Poprzedni
Plastuś !!!
Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje...
2004
Następny
Grzech