FANDOM

Lato w mieście - 52. odcinek serialu Świat według Kiepskich

Fabuła

Lato w domu

Wakacje z Pon Ponem

Rozpoczyna się lato. Ferdek wpada na pomysł, aby otworzyć biuro podróży. O swoich planach informuje Halinę, ale ta kategorycznie nie zgadza się. Tymczasem Waldek wykonuje ulotki i plakat o biurze. Ferdek otwiera je na korytarzu, wykorzystując przy tym kibel. Tymczasem Kiepski chce zaproponować Paździochowi wczasy za dogodną cenę. Paździoch jednak grozi, że pójdzie na policję. Następnie przychodzi Boczek i gratuluje Ferdkowi interesu. Ten jednak radzi sąsiadowi, aby wybrał się na wczasy. Boczek nie ulega. Następnie swoje propozycje chce zaprezentować Listonoszowi. Następnie przychodzi Waldek i mówi, że przyszedł turysta. Ferdek rozmawia z turystą - okazuje się, że to profesor Pon Pon. Kiepski oferuje mu swoją ofertę. W nocy Profersor puka do drzwi i mówi, że nie może mieszkać w toalecie, ponieważ tam mieszka ktoś inny. Następnego dnia Pon Pon po raz drugi przychodzi do mieszkania Kiepskich. Okazuje się, że w miejscu poleconym przez Waldka nie chcieli go zatrzymać. Waldek miał ukraść samochód, a nie pożyczyć Hondę od Profesora.

Zakończenie

Tatuaż Edzia

Tatuaż listonosza

Profesor Pon Pon decyduje się na kupno 50 browarów. Ferdek obiecuje mu wczasy. Profesor spędza wakacje w mieszkaniu Kiepskich. Jest zadowolony z wczasów, następnego dnia wyjeżdża. Później przychodzi Listonosz i jest zadowolony ze swoich wczasów.

Obsada

Poprzedni
Zrób sobie babkę
Lato w mieście
2000
Następny
Pała czyli dwója