FANDOM

64

Ferdek wraz ze swoją lepszą połową.

Lepsza połowa - 64 odcinek Świata według Kiepskich.

Fabuła

Halina stwierdza, że w domu jest, panuje nieporządek, bałagan. Zmusza ona Ferdka, aby poszedł do piwnicy i ją posprzątał. W trakcie porządkowania rzeczy, Kiepski znajduje 25-letnią butelkę wódki. Postanawia wypić trunek. Z butelki wychodzi lepsza połowa Ferdka. Ferdek zaczyna ją wykorzystywać i jej rozkazywać. Gdy Halina dowiaduje się o drugiej połowie, Ferdka zaczyna nazywać "Jełopem", a lepszą połowę "Ferduś". Ferdkowi zaczyna przeszkadzać że Halina woli lepszą połowę. Postanawiają się zjednoczyć. Jednak plan się nie powodzi, i okazuje się że to był sen. Ferdek wraca do domu, recytuje wiersz, i tańczy z Haliną. Gdy Halina ma zamknięte oczy, ten zabiera kluczyk do szafki z piwem.

Obsada

Ciekawostki

  • Odcinek ten jest odcinkiem, w którym wystąpiło najmniej aktorów. Pojawiło się w nim 2 aktorów (Andrzej Grabowski i Marzena Kipiel-Sztuka), odgrywających 3 postacie (zakładając, że lepsza połowa Ferdynanda Kiepskiego również liczy się jako osobna postać).
  • Również w tym odcinku pojawia się zaledwie jedna rodzina - mianowicie rodzina Kiepskich (i tylko dwaj czołowi bohaterowie serialu - Ferdynand i Halina, wraz z jego "lepszą połową", tak więc inni członkowie rodziny Kiepskich oraz inne rodziny nie pojawiają się w tym odcinku).