FANDOM

Lucyferdek – 157. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Piwo piekielnie mocny full

Kiepskie piekło

Pewnego dnia Babka, oglądając "Koziołka Matołka", zastaje w pokoju diabła, który postanawia ją skusić. Ferdek z Waldkiem są świadkami, jak diabeł i Babka bawią się w pokoju, a po chwili opuszczają mieszkanie. Halina każe mężowi odnaleźć Babkę.&nbsp Ferdek decyduje, że wybierze się do piekła. Sprowadzony na tę okazję ksiądz wraz z Paździochem, Boczkiem i Waldkiem żegnają Ferdka. Następnie Kiepski znajduje się w piekle (wszedł do niego korzystając z przejścia w piwnicy). Przychodzi do mieszkania, które jest identyczne, jak jego, a na fotelu siedzi diabeł podobny do Ferdka oraz drugi, podobny do Waldka. Po pewnym czasie Ferdek wraca z powrotem, jednak ma żal, bo mu się bardzo podobało.

Zakończenie

W rozmowie z mężem Halina mówi Ferdkowi w przenośni, żeby poszedł do diabła. Ferdek bierze jej słowa na poważnie i robi to. W piekle Ferdek odnajduje Babkę, która mówi, że Ferdek jest teraz w swoim piekle, w Klubie Pracowitego Abstytenta. Ferdek zdecydowanie wpadł w nie najlepszy nastrój i krzyczy na cały głos.

Obsada

Poprzedni
G8
Lucyferdek
2004
Następny
Zamianka