FANDOM

Masakra – 293. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Masakra

Sąsiedzi oglądają horror.

Pewnego dnia Ferdek na korytarzu zauważa Boczka, który coś robi ze swoim butem, przestrasza go. Boczek jest bardzo przerażony, gdyż oglądał wczoraj horror, spotyka to się ze złośliwym komentarzem Kiepskiego. Idą więc obejrzeć ów film u Kiepskich, Arnold bardzo się boi, Ferdka zaś on śmieszy. Sąsiad ucieka. Na korytarzu Ferdek oddaje płytę Boczkowi i rozmawiają na temat filmów. Wkrótce przyłącza się do nich Paździoch. Przenoszą się do mieszkania Kiepskich i tam kontynuują rozmowę na temat horrorów. Po długiej dyskusji na temat niestrasznych horrorów amerykańskich. Marian mówi, iż najstraszniejszym z filmów danego typu, są horrory japońskie. Sam bowiem był w posiadaniu kopii filmu Krążek 3 w reżyserii Szamajamy Okutasiego, Kiepski prosi, aby mu go pożyczył, ów zgadza się lecz ostrzega, iż na płycie ciąży klątwa, ponieważ sam reżyser po obejrzeniu zmarł z powodu rozległego rozwolnienia. Ferdek nadużył tego ostrzeżenia.

Kiepski i Boczek oglądają film. Boczek zasypia - gdyż nic nie rozumnie. Ferdek oglądając bardzo się boi - zakrywa oczy gazetą. Arnold budzi się i postanawia iść do siebie i coś zjeść. Kiepski prosi, aby pozostał u niego, gdyż ma on jedzenie. Po negocjacjach skutek jest taki, iż Boczek wyłącza telewizor, i razem idą do kuchni. Ferdynand jest bardzo przestraszony cały czas trzyma się za poły swetra sąsiada. Boi się nawet wody, bowiem w kranie leciała ona czerwona.

W nocy Kiepski boi się różnych dźwięków. Budzi Halinę, aby sprawdziła, czy kogoś nie ma pod łóżkiem. Żona sprawdza i każe iść mu spać. W nocy Kiepskiego nawiedza japońska topielnica. Halina wypędza go z sypialni. Kiepski idzie do pokoju, gdzie zastaje czeszącą się Mariolę (było ciemno) - krzyk zrywa z łóżka Kiepską.

Kiepski bierze płytę i chce ją oddać Paździochowi. Ten jednak odmawia - w końcu ostrzegał. Radzi mu, aby pozbył się jej (tak jak on to zrobił) oddał ją komuś kogo nie lubi, przez co opuści go klątwa. Kiepski idzie do pokoju i wyrzuca ją przez okno w tłum bawiących się dzieci. Jak się później okazało, złapał ją Edzio. Zadowolony idzie napić się piwa. Wkrótce on odwiedza go i przynosi mu tę płytę.

Kiepski ogląda program w TV, gościem programu jest pani Maria Zaduszna największe medium na Górnym Śląsku. Opowiada ona, iż nawiązuje z nimi tj. duchami kontakty cielesne, gdyż mimo tego, że nie mają ciała to w razie potrzeby w pewnych miejscach potrafią się ucieleśnić.

Zakończenie

Ferdka w nocy nawiedza zjawa. Podchodzi do jego łóżka i rozbiera się do naga - Kiepski jest bardzo szczęśliwy.

Następnego dnia na korytarzu spotyka Paździocha. Pyta się on Ferdka co u niego. Ten odpowiada, iż nie narzeka. Po krótkiej rozmowie dodaje nie taki straszny diabeł jak go malują.

Obsada

Ciekawostki

  • W tym odcinku okazuje się, że Ferdek nadal jest bardzo podatny na strach, co zostało już pokazane w jednym z pierwszych odcinków serialu, a mianowicie w odcinku Kiepski mózg. W odcinku Masakra w nocy pojawiają się: czerwona woda z kranu w kuchni, dziwne dźwięki i japońska topielnica, którą tak naprawdę była Mariola. Tego wszystkiego Ferdek bardzo się bał. Natomiast w odcinku Kiepski mózg Ferdkowi przyśniły się zombie próbujące zjeść jego mózg.
Poprzedni
Niedziela wyborcza
Masakra
2008
Następny
Pejzaż powyborczy