FANDOM

Niezastraszeni – 279. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Niezastraszeni 2

Marian daje pieniądze Ferdkowi

Ferdek, Paździoch i Boczek siedzą w kuchni i piją alkohol. Ponieważ trunek się kończy, trzeba go dokupić. Paździoch wpada na pomysł, że zapłaci 50 złotych za alkohol, ale pod warunkiem, że albo Ferdek albo Boczek wypije całą wodę z toalety. Na takie zadanie decyduje się Boczek. W zamian za to Ferdek ma dla Paździocha propozycję nie do odrzucenia – każe mu zjeść konserwę z ZSRR z 1982 roku. Marian mówi, że nie zje jej, gdyż jest przeterminowana. Konserwę zjada Boczek, ta bardzo mu smakuje. Następnie Ferdek każe Paździochowi rozebrać się i przebiec całe podwórko. Paździoch nie słucha go. Ferdek i Boczek siedzą w kuchni, popijając alkohol.
Niezastraszeni 1

Do startu, gotowi, start!

Przychodzi Paździoch, który zdecydował się i chce przebiec bez ubrania całe podwórko. Stawia za to jeden warunek. Ferdynand ma po tym maratonie wypić wodę z WC. Ferdek i Boczek decydują się na to, gdyż uważają, że za taki czyn ich sąsiad zostanie ukarany. Obserwują go przez lornetkę i okazuje się, że Paździoch jednak przebiegł niezauważony oprócz ich przez nikogo.

Zakończenie

W pokoju Halina i Mariolka oglądają program „Niezastraszeni”, w którym ludzie podejmują się ekstremalnych zadań w zamian za wygrane pieniężne (jest to parodia istniejącego w rzeczywistości reality show „Nieustraszeni”). Matka mówi córce, że tydzień wcześniej jeden z uczestników programu podjął się wyzwania wypicia wody z kibla. Halina stwierdza, że jej za taki czyn musiano by zapłacić milion dolarów. Mariola pyta ojca ile musieliby zapłacić jemu. Ferdek stwierdza, że pieniądze to nie wszystko.

Obsada