FANDOM

167-300x227

Odlot – 167. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W nocy Ferdek śpi na fotelu. W oknie widzi cyrk. Następnego dnia rano przed kiblem Boczek opowiada Ferdkowi, co działo się na podwórku w ubiegłą noc, jak przyjechał cyrk. Do rozmowy dołącza się Paździoch i mówi, że nie toleruje występujących cyrkowców. Gdy Kiepscy śpią, z podwórka słychać głośne hałasy, a w dodatku Ferdkowi śni się włoski cyrk na korytarzu w ich kamienicy. Budzi się w momencie, kiedy Ferdek zaczął być, wraz z Boczkiem, duszony przez "księdza" Paździocha. Gdy rano idzie do toalety, korytarz jest obstrojony, widzi Boczka, który przygotowuje się do lotu. Paździoch obraża go. Ferdek pociesza Boczka, a gdy idą do pokoju, nagle przez okno wchodzą niespodziewani goście. Bawią się oni w mieszkaniu. Ferdek z Boczkiem dołączają się do nich. Rozpoczyna się prawdziwa zabawa. Gdy Halina wraca z pracy, czarodziej przeprowadza na niej sztuczkę.

Zakończenie

Po chwili przychodzi Paździoch wraz z policjantem i skarży się na Kiepskich. Okazuje się także, że pozostali mieszkańcy złożyli skargę, w związku z czym policjant każe cyrkowcom opuszczenia mieszkania oraz zabrania cyrku z podwórka. W kuchni Ferdek z Boczkiem rozmawiają. Po rozmowie oboje idą pod sypialnię. Za namową Ferdka, Boczek widzi, że Halina ścieli łóżko i przygląda się jej. Później mówi, że lepszego widoku nie widział. Razem z Ferdkiem śmieją się z tej sytuacji.

Obsada

Poprzedni
Energetyk
Odlot
2004
Następny
Wniebowzięci