FANDOM

Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia.

Pan Gałganek - druga, zła osobowość Mariana Paździocha pod postacią białej skarpety z czarnymi oczami, wąsami, ustami i czapeczką. Jest tytułową postacią odcinka Pan Gałganek, i zarazem był to jedyny odcinek, w którym się pojawił.

Historia

Sytuacja zaczęła wymykać się z pod kontroli kiedy Gałganek przejął umysł Mariana i zaczął robić psikusy. Na początku zamknął Boczka w kiblu i próbował oświadczyć się Marioli. Padało nawet do ataku terrorystycznego na samolot, sprzedania kamienicy Niemcom, próby morderstwa Heleny i próby porwania Marioli. Skarpeta została obezwładniona i spalona przez Helenę.

Ciekawostki

  • Głos i animację Gałganka poddał Arkadiusz Cyran.
  • Tylko Pan Gałganek wie gdzie znajdują się dolary z poprzedniego napadu terrorystycznego Mariana.
  • Widać, że osobowość Pana Gałganka jest silniejsza od osobowości Paździocha. Przejął nad nim kontrolę dwa razy.
  • Marian przebywając w transie Pana Gałganka jest w stanie nieświadomości/hipnozy. Po wyzwoleniu od niego Paździoch nie pamięta poprzednich wydarzeń w stanie transu.

Rodzina

  1. Marian Paździoch (dawniej) - na początku miał do niego zaufanie i zaczynali się przyjaźnić. Nawet kiedy został opętany przez Gałganka, a potem został obezwładniony Marian nie chciał go oddać. Później poczuł się przez niego wykorzystany i zerwał z nim wszelki kontakt.
  2. Pani Gałganek - żona Pana Gałganka i druga osobowość Marioli. Przed śmiercią Pan Gałganek przekazał swoją wiedzę Marioli tworząc powoli Panią Gałganek.
  3. Pan Szmaciak - skarpeta Ferdka na dowód, że Paździoch jedynie udaje postać Pana Gałganka.