Pizza
Pizza1.jpg
Informacje biograficzne
Płeć

nieznana

Pseudonim(y)

Towarzysz Pizza, Zakalec, Zakała, Zasraniec, Bydle

Specjalność

chodzenie, burczenie

Pierwszy odcinek

Okrutna pizza

Ostatni odcinek

Okrutna pizza

Poza sceną
Narodowość

Polska

Aktor

Artur Grochowiecki

Pizza - potwór z ciasta powstały przez przypadek na skutek eksperymentów Ferdynanda i Waldemara Kiepskich, Mariana Paździocha oraz Arnolda Boczka. Pojawiła się w odcinku pt. Okrutna pizza. W jej rolę wcielił się Artur Grochowiecki.

Historia

Kiepscy, chcąc zrobić jak najlepszą pizzę, zaczerpnęli rady sąsiadów. Razem z nimi postanowili również założyć nową pizzerię o nazwie Pizza na boczku. Podczas przeprowadzania eksperymentu doszło do dwóch niepowodzeń:

  1. Za pierwszym razem pizza była za twarda. Przyczyną był brak dodania środka zmiękczającego.
  2. Za drugim razem pizza była za miękka. Przyczyną była kuchenka gazowa, która powinna być zastąpiona elektryczną.

Przepis na pizzę zadziałał dopiero za użyciem trzech składników które zastosowali sąsiedzi:

  1. Rosyjski emulgator (pomysł Paździocha) - miał zapewnić miękkość ciasta.
  2. Akumulator elektryczny (pomysł Boczka) - miał zapewnić twardość ciasta.
  3. Kalosze (pomysł Boczka) - miały zapewnić uziemienie energii elektrycznej.

Po przeprowadzeniu tej procedury sytuacja wymknęła się spod kontroli. Pizza ożyła i urosła do rozmiarów człowieka. Dzięki kaloszom potrafiła poruszać się na wyhodowanych nogach. Potrafiła również wydawać z siebie odgłosy. Nie posiadała rąk ani twarzy, choć Paździoch zapewniał, że patrzyła na niego.

Przerażeni sąsiedzi, widząc to, co odkryli postanowili pogadać z pizzą po włosku lub rosyjsku. W obawie przed tym, że chce ich zjeść, postanowili uciec do wc. Goniąca ich pizza zaczepiła na korytarzu Mariolę, która wracała ze sklepu. Wdając się z nią w bójkę, stłukła jej browar dla ojca. Rozwścieczony na tę myśl Kiepski postanowił wraz z sąsiadami zaatakować pizzę. Po zapędzeniu i dłuższym ganianiu jej po salonie Kiepskich udało im się ją dorwać. Wszyscy, rzucając się na nią, zadźgali ją widelcami, a następnie zjedli razem z keczupem, popijając przy tym colą. Po jej zjedzeniu stali się bardzo rozluźnieni i ociężali w poruszaniu.