FANDOM

Proca Amora – 42. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W łóżku Halina rozmawia z Ferdkiem na temat miłości. Po zakończeniu rozmowy prosi Ferdka, żeby zamknął
Proca amora
okno w dużym pokoju. Ferdek udając się do pokoju widzi Amora. Początkowo myśli, że to Archanioł Gabriel. Później pyta się gdzie ma łuk, na co Amor pokazuje mu swoją procę i kulki, którymi strzela z procy. Jednak odlatuje zapominając wziąć ich ze sobą, więc Ferdek zostaje z procą i kulkami Amora. Następnego dnia, Ferdek uznaje żeby wykorzystać proce dla potrzebujących. Na korytarzu słyszy kłótnię Paździochów, po czym spadają mu na ręce kwiaty, a zaraz potem z mieszkania wyskakuje Paździoch. Paździoch wyjaśnia Kiepskiemu przyczynę kłótni. Po kilku minutach, Paździoch wchodzi w interes z Ferdkiem. Ofiaruje mu pomoc w odnalezieniu potrzebujących w zamian za połowę ze spodziewanych wpływów. Później w mieszkaniu Kiepskich zjawia się kobieta, która chce żeby jej syn zostawił hazard i się ożenił. Słysząc opowieść kobiety, Halina wpada na pewien pomysł, żeby chłopak przyszedł, a następnego dnia przyjdzie narzeczona. Kiedy mężczyzna przychodzi okazuje się, że to przyjaciel Ferdka z wojska – Mietek.

Zakończenie

Następnego dnia, Ferdek ostrzega Mietka co się święci. Jednak za późno. Mietek jest przerażony widząc swoją mamę z narzeczoną, która trzyma w rękach procę. W końcu zjawia się Amor. Ale Amor też chce ustrzelić Mietka, który jak się okazuje jest na "Super liście" Amora.

Obsada

Poprzedni
Experyment sen
Proca Amora
2000
Następny
Rodzina zastępcza