FANDOM

Przezorny zawsze ubezpieczony - 45. odcinek serialu Świat według Kiepskich.
45

Fabuła

Ferdek ogląda program w telewizji. Do mieszkania Kiepskich przychodzi akwizytor z firmy ubezpieczeniowej, który oferuje Ferdkowi ubezpieczenie na wypadek klęsk. Ferdek i Waldek zgadzają się. Aby otrzymać duże pieniądze, Ferdek radzi Waldkowi, aby udawał chorego. Jednak akwizytor chce wziąć adidasy Waldka, który przestaje udawać i nie pozwala, aby akwizytor wziął jego własność. Ponieważ taki pomysł kończy się niepowodzeniem, Ferdek z Waldkiem demolują toaletę. Przychodzi akwizytor. Sądzi, że potrzebne jest ubezpieczenie. W dodatku Ferdek twierdzi, że w sypialni jest powódź - w rzeczywistości Waldek oblewa akwizytora wiadrem wody. I również ten pomysł źle się kończy, gdyż Paździoch skarży akwizytorowi, że Kiepscy zdemolowali kibel. Co do powodzi akwizytor znowu stosuje trik z adidasami. Tymczasem Halina musi zapłacić za wszystkie szkody. Listonosz Edzio wpada na świetny pomysł. Przyprowadza hipnotyzera, który hipnotyzuje Ferdka tak, aby stał się Babką.

Zakończenie

Ferdek jest upodobniony do Babki. Akwizytor daje Halinie czek na ubezpieczenie. Jednak 25% jest przeznaczona dla Listonosza i taka sama ilość dla hipnotyzera. Ferdek, jadąc z toalety zaczyna mówić głosem Babki..

Obsada

Ciekawostki

  • W odcinku został wykorzystany fragment odcinka pt. Kiepski film i głos babki.
Poprzedni
Kiepski prezydent
Przezorny zawsze ubezpieczony
2000
Następny
Wzorowy obywatel