FANDOM

115-300x229

Boczek, Edzio i Ferdek w programie "Kurde szoł"

Rekord man – 115. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek z Waldusiem siedzą przed telewizorem i oglądają program telewizyjny Każdy to temat Super Szoł, w którym ludzie pokazują swoje dziwaczne nawyki i uzdolnienia. Gościem pierwszego obejrzanego programu był emeryt Henryk Bączek, żujący tę samą gumę do żucia nieprzerwanie od 1972 roku. Ferdek wpada na genialny pomysł zrobienia podobnego show u siebie, w mieszkaniu. Po rozmowach z Boryskiem, Edziem i Boczkiem powstała idea programu, który został nazwany Kurde szoł. Ich zaprosił do swojego programu (w którym on jest, oczywiście, prowadzącym). Borysek również zabrał do programu Ferdka dwóch kolegów-muzyków (nieokreślonego imieniem kombatanta i Zbasia). Ferdek próbował również zaprosić Paździocha, ale ten odmówił. Pokazanymi umiejętnościami były:

  • wydawanie odgłosów (Boczek)
  • tatuowanie całego ciała ważnymi numerami, nazwami i adresami (Edzio)

Niespodziewanie podczas nagrania, kiedy Edzio przygotowywał się do przedstawienia numeru karty bankomatowej zlokalizowanego "w bardzo intymnym miejscu", zgasło światło. Nagranie musiało zostać przerwane. Ferdek z Waldkiem pomyśleli, że ten program nie jest dobrym pomysłem i został zaniechany.

Parę dni później Paździoch występuje w programie Każdy to temat i pokazuje swoje odkrycie: stał się "wielkim odtwarzaczem". Potrafi odtwarzać kasety wideo i magnetofonowe (oraz je kopiować w drugim przypadku) oraz płyty CD. Od tej pory każe na siebie mówić "Rekord man". Na prośbę gospodarza programu, Mariusza Skowronka, wsadza sobie między pośladki płytę CD z muzyką i odtwarza ją. Na tej płycie był nagrany walc Johanna Straussa syna Nad pięknym modrym Dunajem. Stał się sławny, szczególnie wśród dziewczyn, które kazały mu podpisać autografy. Po powrocie ze studia programu jego talent znika, lecz Ferdek mobilizuje go i proponuje wspólny biznes, zarazem tańcząc do tego samego walca co w programie telewizyjnym i niezwykłym sposobem przechodząc z korytarza w ich kamienicy do wszechświata.

Produkcja

Obsada

Ciekawostki

  • Nazwa odcinka jest podobna do nazwy Rekord Guinnessa.
  • Programy "Każdy to temat Super Szoł" oraz "Kurde szoł" były inspirowane nadawanym w Polsacie programem Na każdy temat Show.
Poprzedni
Jedenastka pana Ferdynanda
Rekord man
2002
Następny
Nasza klasa