FANDOM

Paździochowa trzyma Sexi Flexi

Helena ze sprayem Sexi Flexi.

Sexi Flexi - 418 odcinek serialu Świat według Kiepskich

Opis odcinka

W kamienicy zostaje zdemolowany kibel. Policja nie wykazuje się zaangażowaniem w poszukiwaniu sprawcy, dlatego do akcji wkracza Marian Paździoch, który na liście podejrzanych ma głównie swoich sąsiadów.

Wstęp

Ferdek wraca do domu po libacji. Tymczasem w telewizji leci reklama Sexi Flexi - preparatu na powiększenie biustu. Kiepski udaje się do kuchni i pije wodę z czajnika.

Rozwinięcie odcinka

Ferdek zauważa Mariana Paździocha rozmawiającego z policjantem koło zdezelowanej toalety. Ten domaga się zdjęcia odcisków palców z miejsca "zbrodni", jednak inspektor policji nie wykazuje większego zainteresowania sprawą. Wobec tego Paździoch przychodzi do Ferdka i sam rozpoczyna śledztwo. W międzyczasie cała kamienica żyje "zbrodnią" rozwalonej toalety. Do akcji wkracza Ferdek, który przesłuchuje u siebie Boczka. Jest zdania, że to on rozwalił toaletę po sutej biesiadzie. W międzyczasie Paździoch rozsypuje po podłodze korytarza mąkę, aby zdjąć odciski laczków sąsiadów i porównać je z tymi znalezionymi w WC. W tym samym czasie Helena znajduje w toalecie puszkę preparatu Sexi Flexi. Helena oskarża Mariana o zniszczenie toalety, ponieważ nie było go w domu w momencie dokonania aktu wandalizmu. Paździoch tłumaczy się, że był w tym czasie w kościele. Paździoch zwołuje zebranie sąsiadów w piwnicy, gdzie przedstawia postępy śledztwa. Podejrzenie pada na Jolasię, która według sąsiadów mogła użyć specyfiku Sexi Flexi. Tego zdania jest również Ferdek, który tłumaczy rozwalenie toalety frustracją synowej. Jednocześnie Halina zaprzecza tej wersji zdarzeń, gdyż na miejscu przestępstwa znaleziono butelkę po winie Czikita, które Ferdek kupował w sklepie "U Stasia". Ferdek spotyka się z Badurą, który zaprzecza tej teorii. Jednocześnie Boczek przychodzi z nowiną, że Paździocha nie było w kościele, gdyż Kopciński, leżąc krzyżem w bocznej nawie nie widział tam sąsiada. Sąsiedzi zaczynają się kłócić. Wtedy Jolasia przyprowadza jasnowidza Pawełka, który ma rozwiązać całą zagadkę. Pawełek stwierdza, że widział w WC kobietę, która skorzystawszy z Sexi Flexi i nie uzyskawszy oczekiwanego rezultatu upiła się winem i rozwaliła toaletę.

Zakończenie

Okazuje się, że nie była to kobieta, a Paździoch w kobiecym stroju. Ferdek i Halina wieczorem widzą Paździocha w sukience zamiatającego podwórko. Dochodzą do wniosku, że skoro Paździoch nie spełnił się jako mężczyzna, postanowił spróbować swoich sił jako kobieta.