FANDOM

Sztuka latania – 290. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Sztuka latania

Frrrrruu...

Paździoch przed kiblem bawi się papierem toaletowym. Później razem z Ferdkiem przy wódce opowiada mu, że interesuje się lataniem. Od wielu lat o tym marzył. Jednak chce zostać gołębiarzem. Boczek przynosi mu niezbędne rzeczy. Gdy Halina wraca z pracy, okazuje się, że ma na nowym płaszczu gołębie odchody. Sprawcą tego jest Paździoch. Ferdek idzie na dach kamienicy, bo tam wraz z gołębiami przebywa Paździoch i chce wyjaśnić tę sytuację. Następnego dnia rano do sypialni Kiepskich wlatują gołębie. Tym razem Ferdek, zdenerwowany idzie do Paździocha, aby wyjaśnić sytuację. Otwiera Paździochowa i mówi Ferdkowi, że wyrzuciła Paździocha z domu ze względu na jego gołębi fanatyzm. Nie obchodzi ją także, gdzie teraz mieszka. Tymczasem Paździoch znajduje się na dachu kamienicy i przygotowuje się do swego pierwszego lotu. Przebrany jest za gołębia.

Zakończenie

Wieczorem z sąsiadem rozmawiają Boczek i Kiepski. Podziwiają wyczyn. Wznoszą toast. Marian mówi, że chce polecieć do ciepłych krajów. Chce też poznać pingwiny. Marian nie chce polecieć po wódkę, więc Ferdek sam decyduje się na lot. Paździoch przyznaje, że Ferdek leci krzywo, lecz całkiem nieźle.

Obsada

Poprzedni
Naczynia połączone
Sztuka latania
2008
Następny
Sonata jesienna