FANDOM

Telewidz – 229. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Boczek z telewizorem

Boczek z telewizorem.

Fabuła

Przed kiblem Boczek rozmawia z Haliną, która wróciła z zakupów. Halina daje Boczkowi dwie rolki papieru toaletowego, które wypadły z torby z zakupami. Ten papier jest świeższy w przeciwieństwie do normalnie zakładanego w toalecie papieru. Równocześnie, na prośbę Boczka, wyraża zgodę na oglądanie telewizji w mieszkaniu Kiepskich, ponieważ telewizor Boczka uległ awarii. Boczek przychodzi do Kiepskich następnego dnia około godziny 6:00 rano. Przychodzi z paluszkami, ubrany w garnitur. Halina otwiera drzwi. Ta pomyślała, że Boczek przyjdzie później. Wpuszcza go, po czym zaczyna głośno śmiać, ponieważ w telewizji ogląda program, który rozbawia go. To budzi Ferdka, który tą sytuacją zaczął się niepokoić. Jakiś czas później Ferdek wspólnie z Boczkiem oglądają w salonie telewizję. Z przedstawianych w programach sytuacji Boczek nadal śmieje się, chociażby ze strzelaniny w jednym z odcinków Fali zbrodni. Ferdek próbuje go uspokoić, ale bezskutecznie. Także uświadamia mu, jakich chorób można dostać od długiego oglądania telewizji. Przychodzi Halina, informując ich o gotowym obiedzie. Ta zaprasza również i Boczka na obiad, którym jest zupa. Boczek jest zadowolony z obiadu u Kiepskich. Ferdka coraz bardziej niepokoi to, że Boczek chce zostawać w mieszkaniu Kiepskich dłużej niż mógł sobie to przewidzieć, i po obiedzie wyprasza go, równocześnie zmuszając go do poszukania sobie dziewczyny. Ten wychodzi bez kapci, jednak Ferdek rzuca je Boczkowi z okna. Halinie nie spodobał się styl wyproszenia Boczka.

W nocy, idąc do toalety, Ferdek staje się świadkiem wyproszenia Boczka z mieszkania Paździochów. Również i tam ogląda telewizję. Paździochowi nie spodobało się to, co chciał zobaczyć w telewizji (zamierzał obejrzeć horror erotyczny, Paździoch nazwał jego samego "horrorem erotycznym"). Program oglądanego przez Boczka kanału skończył się, a film, który zamierzał obejrzeć, prawdopodobnie znajduje się w płatnej ofercie. Ferdek, widząc to, odmawia przyjęcia Boczka do obejrzenia filmu, mówiąc, żeby ten poszedł spać. Mimo to, Halina przyjmuje go do mieszkania, i wspólnie z nią oglądają ten film. Ferdek, po powrocie z toalety, przyłapuje Boczka na oglądaniu tego filmu, co mu się nie spodobało. Zaczyna się agresywna wymiana słów z Haliną. Ta w końcu rozumie potrzebę Ferdka co do obecności Boczka u nich. Po tym, jak film skończył się, idą wyprosić go z mieszkania. Bezskutecznie, ponieważ Boczek tak zasnął, że nie można było go obudzić. Pomyśleli, że być może porankiem, po tym, jak wstanie, zgłodnieje i wtedy wróci do swojego mieszkania. W rzeczywistości okazało się inaczej.

Zakończenie

Wcześnie rano, Ferdek niespodziewanie budzi się, z powodu głośnego śmiechu Boczka. Okazało się, że Boczek został u Kiepskich i nadal ogląda telewizję. Ferdkowi nie spodobało się to i z Haliną wynoszą się na korytarz. Paździoch spotyka ich i postanawia im pomóc. Proponuje, kosztującą 50 zł, innowacyjną metodę, której już użył u siebie w celu pozbycia się Boczka. Ci zgadzają się. Paździoch idzie do mieszkania Kiepskich. Poprzez wystraszenie i wyrzucenie przez okno telewizora, Boczek w mgnieniu oka ucieka z mieszkania. Kiepscy wracają do mieszkania, w którym, szczęśliwie, nie ma Boczka. Zabrakło też telewizora, ponieważ, jak napisano powyżej, został wyrzucony. Kiepscy są zadowoleni z usługi Paździocha. On tak powiedział o użytej metodzie wyproszenia Boczka:

Miał nadzieję, że jeszcze złapie telewizor.

Paździoch żąda pieniędzy za usługę. Po chwili przychodzi Boczek, który w ostatniej chwili uratował telewizor i mówi, że będzie leciał świetny serial w Polsacie. Nie wiadomo, komu przypadło prawo do podłączenia telewizora - zarówno Kiepscy, jak i Paździoch, zastanawiają się. Ta sytuacja, niestety, urywa się.

Ciekawostki

  • W tym odcinku zostały pokazane fragmenty serialu Pierwsza Miłość i Fala Zbrodni w reżyserii Okiła Khamidova.

Obsada

Poprzedni
Korzeń piastowski
Telewidz
2007
Następny
Menda