FANDOM

Uczeń Czarnoksiężnika - 363 odcinek serialu Świat według Kiepskich

Wstęp

W nocy do Kiepskiego przychodzi jak zwykle Marian Paździoch z wódką. Kiedy Ferdek otwiera drzwi to widzi sąsiada w turbanie który dziwnie się zachowuję. Podczas wspólnego picia wódki Marian proponuję sąsiadowi wróżenie z kart. Ferdek wybiera trzy karty z talii, a Paździoch patrząc na nie oświadcza, że najpierw Ferdek się rozwiedzie, a później popełni samobójstwo. Kiepski nie wierzy w słowa sąsiada.

Fabuła

Następny dzień. Ferdek idzie do kuchni w której zastaje Halinę. Jest on w dobrym humorze, ale żona
363
spokojnie oświadcza, że planuje rozwód z nim i nagle dzwoni do Kiepskiej mecenas. Ferdek jest oburzony i zaczyna krzyczeć i obrażać Halinę, a ta dzwoni ponownie do mecenasa i mówi, że już podjęła decyzje i już napewno się rozwiedzie. W nocy Kiepskiemu śni się jak odbywa się rozprawa sądowa, w której omawiany jest rozwiązanie małżeństwa Ferdynanda Kiepskiego i Haliny. Sędzią jest pani Maria Karwasz Barabasz a oskarżonym Ferdek. Na sali siedzi też Halina z mecenasem. Na końcu snu mecenas chcę pokazać sądowi, że Kiepski jest pod wpływem alkoholu. Każe oskarżonemu dmuchnąć w ogień na zapalniczce. Kiedy Ferdek wykonuje zadanie podpala włosy sędzi. Ferdynand budzi się i idzie do Stasia gdzie spotyka Badurę. Podczas rozmowy mieszkaniec złomowiska ukazuję Ferdkowi swoję prawdziwe oblicze. Okazuję się, że jest Aniołem. Na drugi dzień Ferdek przeszkadza w spotkaniu Haliny z mecenasem. Kiepski mówi żonie, aby odwołała pozew o rozwód ponieważ Marian Paździoch jest złym czarownikiem i zaczarował Halinę i pod wpływem czarów planuje zerwanie małżeństwa. Po jakimś czasie Ferdek w wielkiej złości idzie do Paździocha i uświadamia mu, że wie iż jest on złym czarownikiem i zaczarował Halinę. Marian zły na sąsiada wyciąga swoją czarodziejską różdżkę i rzuca na Kiepskiego zaklęcie, w którym Ferdynandowi zmienia się ubiór i zaczyna tańczyć, a po chwili w tańcu opuszcza piętro. Po paru godzinach mówi to Badurze a ten idzie z nim do sklepu Malinowskiej, która podobno jest wróżką. Właścicielka sklepu jako wyrocznia dzięki informacji z krzyształowej kuli mówi Ferdkowi, że Pażdzioch jest na prawdę złym czarownikiem a jego prawdziwe imię to Baruch Kopersztajn. Kiepski idzie razem z Waldkiem na śmietnik i dzięki księdze magicznej i różdżcę uczy syna czarów, aby stanął do pojedynku z czarnoksięznikem Marianem Paździochem. Po jakimś czasie Halina kończy spotkanie z mecenasem. Kiedy prawnik wychodzi z jej mieszkania przemienia się w Paździocha śmiejąc się. Wtedy przychodzi Waldek z ojcem. Marian zaczyna walczyć na magię z Waldemarem i udaję mu się pokonać syna. Ferdek zabiera Waldkowi różdżkę i zamienia Pażdziocha w papier toaletowy i daje go Boczkowi. 
Uczen czarnoksieznika

Wszystkie przemiany Mariana Paździocha:Adwokat,Angela Merkel,brazylijska tancerka samby i papier toaletowy

Zakończenie 

Ferdek i Waldek siedzą w salonie. Halina w dobrym humorze daję im pączki i przeprasza, że chciała się z Kiepskim rozwieść. Kiedy odchodzi Ferdek bierze różdżkę i wyczarowuję dla siebie i Waldka po puszcę piwa Mocny Full i rzuca zaklęcie na telewizor, który powoduje, że błyskawicznie włącza się Polsat.

Ciekawostki

W tym odcinku w jednym z zaklęć Kiepscy zamieniają Pażdziocha w kanclerz Niemiec - Angelę Merkel.