FANDOM

168

Sąsiedzi we wnętrzu UFA. Widoczne są elementy scenografii programu Awantura o kasę.

Wniebowzięci – 168. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek, Halina i Mariolka oglądają magazyn Fakty i Bzdety. W tym wydaniu redaktorka mówi na temat ludzi uprowadzonych przez UFO. Po pewnym czasie Ferdek wychodzi z pokoju i nie chce oglądać dalej programu. Nagle do domu przychodzi Waldek, który kupił kilka piw. Ferdek, Waldek, Paździoch i Boczek siedzą na ławce przed kamienicą. Rozmawiają o różnych tematach, w tym o UFO. Prawdopodobnie dokonali obrażenia słownego grupy ludzi stojących za UFO, ponieważ niespodziewanie po chwili zostają przez nich uprowadzeni. Zostali tym całkowicie zaskoczeni. Nie wiedzieli, gdzie mają iść. Przechodzą do innego pomieszczenia, gdzie nikogo nie ma. Stoi tylko krowa i później opuszcza pomieszczenie. Później przychodzi właściciel krowy, także porwany przez UFO. Idą dalej i spotykają kosmitę. Idą do Kierownika i wyjaśniają sprawę. Najpierw z nimi rozmawia, a później każe iść do dyrekcji. Boczek bierze skafander. Ferdek, jego syn oraz Paździoch i Boczek idą do dyrektora i z nim postanawiają wyjaśnić całą sytuację.

Zakończenie

Bohaterowie opowiedzieli dyrektorowi statku o niezadowoleniu z wciągnięcia ich do UFO. Te słowa nie spodobały się jemu, przez co chwilę później cała czwórka opuszcza statek UFO i ląduje na łące pod Rzeszowem. Obok niej jest droga, obok której pojawia się znak drogowy, na którym jest napisana informacja, że do tego miasta pozostało 12 km. Wszyscy oprócz Boczka idą. Ten zostaje zabrany samochodem przez kogoś jadącego Mercedesem klasy A. Jakiś czas później Ferdek opowiada swoją sytuację, ale Halina mu nie wierzy. Prawdopodobnie też i ona (jak wciągnięta czwórka) dokonała obrażenia słownego grupy ludzi stojących za UFO, ponieważ ona sama została potem przez nich porwana. Ferdek myśli, że UFO wysadzi ją pod Kielcami. Poza serialem ona sama prawdopodobnie uwierzyła w jego słowa o UFO.

Obsada

Ciekawostki

  • Charakterystycznym elementem ciała kosmitów żyjących w UFO był nos w kształcie penisa.
  • Sceny w UFO były nagrywane w studiu ówcześnie nadawanego w Polsacie teleturnieju Awantura o kasę, którego producentem była również ATM Grupa.
Poprzedni
Odlot
Wniebowzięci
2004
Następny
Zatruta strzała