FANDOM

Zacięta płyta

Mariolka zmywa naczynia.

Zacięta płyta - 296. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Pewnego dnia Halina narzeka, iż Ferdek nie naprawil kranu. Kiepski twierdzi, iż to jest jej wina, gdyż przekręciła go. Sytuacja powtarza się kilkakrotnie. Kiepski proponuje wyjazd na wieś do wujka Władka. Paździochowa zaś ma pretensje do męża, iż ten po całym domu rozsiewa skarpetki. W TV Piotr Pączek opowiada dowcip, który z uparciem wciąż opowiada Boczek. Marian zaś ma pretensje do żony, że ta niczego porządnie nie dokręca. Również w tych przypadkach sytuacja powtarza się. W piwnicy Marian i Ferdek zwierzają się sobie. Mariola zaś przez kilkadziesiąt minut jechała autobusem od ul. Kościuszki do ul. Jana Pawła II. Podobna sytuacja przydarza się i innym.

Zakończenie

Po pewnym czasie Paździochy i Kiepscy wyjeżdżają na wieś do wujka Władka. Leżą na łonie natury i wypoczywają. Marianowi przydarzyło się to samo co niegdyś Marioli. Halina prosi, aby nikt w jej towarzystwie nie wypowiadał słowa zakręcić, przekręcić itd.. Po chwili przychodzi wujek Władek i mówi, iż dzwoniła Mariola i powiedziała, iż mają wracać, gdyż zalało dom, aż do fundamentów, podobnież ktoś nie dokręcił kranu.

Obsada

Wujek Władek

Wujek Władek ze wsi.

Poprzedni
Twardy głaz
Zacięta płyta
2008
Następny
Salon masażu towarzyskiego