Zakazane piosenki – 246. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W Puertoriko to się działo...

W nocy Paździoch przychodzi ze skargą do Haliny, że Ferdek wrzuca butelki po wódce do piwnicy, dlatego w domu jest zimno. Następnego dnia okazuje się, że Ferdek w parku pod pomnikiem Marszałka śpiewał niecenzuralne piosenki o głowie państwa. Paździoch cytuje na ucho Halinie piosenkę. Kiepska jest oburzona i natychmiast idzie do Ferdka wyjaśnić całą sytuację. Ferdek mówi twierdzi, iż było to zupełnie inaczej - po licznych wykrętach w końcu przyznaje się, lecz nie twierdzi, aby było w tym coś złego. Potem spotyka Boczka, który mówi, że cała dzielnica zna piosenkę Kiepskiego. Boczek przekonuje go do zrobienia kariery. Chce włączyć w biznes, ale Kiepski mówi że jest artystą niezależnym, sam komponuje - sam sprzedaje. Ferdek pod wpływem Boczka ćwiczy słowa do nowej piosenki. Potem główny bohater komponuje nowe utwory. Przychodzi Kozłowski i bierze 10 kaset za 150 zł dla szwagra z Anglii. Ze skargą przychodzą dwie staruszki z rady parafialnej. Są one oburzone utworem "Furmana Kapłana". Nocą Ferdek zwierza się Halinie w łóżku, że nie ma już pomysłów na nowe piosenki. Ta doradza mu, aby skończył śpiewać o "dupie Maryny", lecz zaczął wysławiać piękno Polski, następnie razem śpiewają. Ferdek natychmiast wstaje i komponuje. Następnego dnia Kiepski sprzedaje płyty na korytarzu. Boczek mówi że nie są one tak dobre jak kiedyś, "przesłodzone, nudne i bez jaj". Paździochowa również nie jest zainteresowana zakupem. Ale mówi, że chętnie posłuchałaby piosenki o własnym mężu. Obrażającej go oczywiście.

Zakończenie

Tego samego dnia w nocy Paździoch cytuje Halinie obraźliwą i wulgarną piosenkę Ferdka, jaką zaśpiewał o nim. I ten gówniany album z tymi gównianymi piosenkami kupiła moja żona, czy może sobie pani to wyobrazić? - pyta Haliny. Na co ta odpowiada: Jak kupiła to znaczy, że jest popyt. Wolny rynek, panie Paździoch. Wolny rynek.

Obsada

Patrz też

Poprzedni
Wesołych świąt!
Zakazane piosenki
2007
Następny
Niszczyciel