FANDOM

Kiepski z babką
Zamianka 4
Zamianka 3

Zamianka – 158. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Paździoch stracił sens życia właśnie przez życie jakie dotychczasowo prowadził. Ferdek jest zaniepokojony zachowaniem sąsiada i chcąc mu pomóc ma zamiar zamienić się z nim na życie rodzinne, publiczne oraz intymne. W związku z tym faktem, Halina jest bardzo zaniepokojona i na początku nie podoba się jej ta cała zamiana. Nie dość, że do tego Paździochowi jeszcze za mało. To znaczy, że Halinka będzie sypiała z Paździochem, a Ferdek z Paździochową. Boczek też chcę się zamienić. Obydwaj sąsiedzi nie mają zamiaru zamienić się z Boczkiem, który według nich ma bardzo nieciekawe życie kulturalne a już szczególnie intymne. Wkrótce wszystko wraca do normy.

Zakończenie

Kiedy Ferdek i Halinka oglądają nowy odcinek programu BAR okazuje się że Boczek zamienił się na życie z życiem znanego prowadzącego Krzysztofa Ibisza. Po chwili do domu Kiepskich przychodzi Ibisz w ubraniach Boczka i prosi o kiełbasę.

Obsada

Ciekawostki

  • Po przeniesieniu rzeczy Paździocha do domu Kiepskiego, na ścianie widzimy również zmieniony obraz ślubny. Po przyjrzeniu się widać, iż jest to rekwizyt, pożyczony od TVP, używany w Tygodniku Moralnego Niepokoju do skeczy o tematyce kłótni męża i żony. Na obrazie widzimy Mikołaja Cieślaka i Katarzynę Pakosińską z Kabaretu Moralnego Niepokoju.
Poprzedni
Lucyferdek
Zamianka
2004
Następny
Andropauza