Halina z Pimpusiem.

Znieczulica społeczna - 199. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Opis odcinka

Wstęp

Pewnego dnia Paździoch wyznaje Ferdkowi, że dręczy go obecna sytuacja w Polsce. Prosi Ferdka o wysłanie go w paczce na Madagaskar. Niebawem Kiepski spełnia prośbę sąsiada.

Dalsza część

Po tym jak Ferdek wysłał sąsiada w paczce, dumnie owiada o tym Halinie, lecz ta jest zbulwersowana. Nocą nie wytrzymuje i idzie powiadomić Helenę o wyczynie swojego męża. Niestety Helena podobnie jak Ferek drwi z całej tej sytuacji i totalnie ignoruje Halinę. Następnego dnia Kiepscy oglądają program w telewizji. Halina zarzuca swojej rodzinie brak uczuć. Tego samego dnia Halina zauważa Boczka niosącego psa. Kiepska pyta go co z nim zrobi, a on mówi jej, że chce go zjeść. Halina wścieka się i zabiera Boczkowi psa, znowu narzekając na brak ludzkich uczuć. Niebawem z Madagaskaru powraca Paździoch.

Zakończenie

Marian opowiada wszystkim jak tam cudownie było. Halina postanwia zabrać tam wszystkich ze sobą, oprócz Paździocha, który ma zadanie zaopiekować się psem. Jakiś czas później wszyscy wracają do domu odmienieni. Niestety, okazuje się, że Paździoch przez te 3 miesiące znowu schamiał i stał się złym człowiekiem. Po krótkiej wymianie zdań zaczyna szczuć sąsiadów już dorosłym psem.

Obsada

Ciekawostki

  • Teleturniej Najgłupsze ogniwo jest parodią znanego teleturnieju Najsłabsze ogniwo emitowanego w telewizji TVN, a prowadząca program Kazia jest parodią Kazimiery Szczuki prowadzącej pierwowzór.
Poprzedni
Harakiri
Znieczulica społeczna
2005
Następny
Bo dziś Andrzeja