FANDOM

358

Ferdek opowiada jak złapał małpę.

Zwierzę medialne – 358. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W telewizji podają, że z cyrku uciekła bardzo sprytna i niebezpieczna małpa. Ferdek uważa, że to bzdura mająca na celu odwrócenie uwagi od kryzysu, zmienia jednak zdanie, gdy idzie do WC i słyszy, że z toalety dobiegają dziwne odgłosy. Okazuje się, że jest tam poszukiwana małpa. Ferdek zamyka ją w WC i krzyczy do Paździochów, by wezwali policję, ale ci uważają, że Kiepski ma delirium. Małpa zostaje złapana, zjawia się telewizja i Ferdek zostaje gwiazdą. Paździoch po tym wydarzeniu przeprasza go nawet, że nie uwierzył mu z tą małpą. Kiepski jako osoba sławna udziela wywiadów w TV i opowiada uczniom w szkołach o złapaniu małpy. Wszystkich jednak bardziej ciekawi jak Kiepski udaje małpę, a nie jego opowieść. Wkrótce z gazet znikają o nim artykuły, a sławny staje się Boczek, który podobno uratował życie znanej piosenkarce Lady Babie. Ferdek nie może znieść, że jego obywatelska postawa (i sława) zostają zapomniane. Nikt nie chce go już słuchać. Udaje się więc na śmietnisko, gdzie spotyka Badurę. Okazuje się, że on nic nie słyszał o wyczynie Kiepskiego, więc ten z radością opowiada mu o nim.

Obsada

Ciekawostki

  • Emisja tego odcinka zbiegła się z głośną medialnie sprawą o serii napadów na ludzi o dokonanie których podejrzewano... małpę.
Poprzedni
Trzy ananasy
Zwierzę medialne
2011
Następny
Dług